تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

گوستاوو بلانکو کیست | درباره مهاجم آرژانتینی جدید استقلال + فیلم بازی‌ها

  • کد خبر: ۱۸۱۹۵۸
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
گوستاوو بلانکو کیست | درباره مهاجم آرژانتینی جدید استقلال + فیلم بازی‌ها
ستاره آرژانتینی مدنظر استقلال سرانجام با این تیم به توافق رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال بعد از مذاکرات فراوانی که برای جذب این بازیکن داشت در نهایت در آخرین ساعات نقل وانتقالات موفق شد با گوستاوو بلانکو به توافق برسد.

مهاجم گل ساز و گل زن

این مهاجم ۱۹۱ سانتیمتری بیشتر دوران فوتبالش را در اسپانیا و البته لالیگای ۲ گذرانده است. آمار او نشان می‌دهد که بلانکو با اینکه یک مهاجم هدف و نوک است، در امر گل سازی هم یکی از بازیکنان فعال می‌تواند باشد. این مهاجم آرژانتینی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ایبار و مالاگا را در کارنامه دارد احتمال اوایل هفته آینده وارد ایران می‌شود.

بهترین گزینه برای سبک بازی نکونام

جواد نکونام برای سبک بازی مورد نظرش در استقلال به دنبال مهاجم نوکی قدرتمندی است که توانایی حفظ توپ داشته باشد و در نبرد‌های هوایی هم یک سر و گردن از بازیکن حریف بالاتر باشد. در کنار این بازیکنی باشد که با کمترین ضربات، بیشترین آمار شوت در چارچوب را داشته باشد که تمام این ویژگی‌ها در بلانکوی آرژانتینی جمع شده و احتمالا باید در انتظار یک فصل درخشان ازاین مهاجم باشیم.

تعداد بازدید : 1512
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->